Articole

Asigurați-vă că achiziționați un produs autentic și eficient. Ghidați-vă după următoarele indicații în cazul tuturor aparatelor de terapie pe bază de lumină, inclusiv aparatele cu lumină pentru tratarea TAS, alarmele de trezire și produsele pentru îngrijirea pielii.

Boala Alzheimer este cel mai frecvent tip de demență, reprezentând aproximativ jumătate din toate cazurile. Cauza bolii Alzheimer este încă neclară, dar este posibilă ușurarea vieții persoanei care suferă de această boală - precum și a îngrijitorilor săi - prin tratarea unora dintre simptomele sale specifice.

Diferența de fus orar se referă la un grup de simptome pe care le resimțim după o călătorie rapidă dintr-o zonă geografică cu un anumit fus orar într-una cu un alt fus orar, fie către est, fie către vest. Efectele diferenței de fus orar apar din cauza ceasului biologic, care ne conduce ritmurile fiziologice și comportamentale zilnice și nu se poate adapta instantaneu la noua oră a destinației.

În cazul majorității persoanelor, acneea începe și se termină în adolescență sau la începutul tinereții, deși unele persoane care suferă de „acnee adultă" sunt afectate pentru prima dată spre vârsta de treizeci de ani. Simptomele sunt, de obicei, destul de ușoare, doar cu câteva puncte acneice care apar uneori pe față, gât și umeri. Atunci când este o problemă mai gravă sau de lungă durată, acneea poate afecta activitățile cotidiene și poate diminua încrederea în sine a persoanei respective.

Absenteismul crește în timpul lunilor de iarnă, afectând din punct de vedere financiar și logistic productivitatea. Boli precum răcelile și gripa sunt cel mai frecvent motiv invocat pentru absență (93 % dintre cazuri), dar cercetările arată că, de fapt, o mare parte dintre aceste cazuri de sănătate șubredă este legată de anxietate, stres și depresie. Comparațiile realizate la nivel internațional cu privire la îngrijirea sănătății estimează că în fiecare an se pierd 13,4 milioane de zile lucrătoare din cauza tulburărilor depresive.

Dificultățile întâmpinate atunci când trebuie să adormiți la momentul dorit ar putea indica faptul că ceasul dumneavoastră biologic este programat la o oră mai târzie decât cea pe care o doriți în programul dumneavoastră. Ați putea utiliza lumina de dimineață pentru a vă ajuta ceasul biologic să se regleze la ore mai devreme și să își mențină ciclul.

Somnul este o stare reversibilă în timpul căreia nu suntem conștienți de nimic și nu răspundem la mediul care ne înconjoară. Avem tendința de a dormi aprox. 6-9 ore pe noapte, timp în care trecem prin mai multe cicluri de somn, fiecare cu o durată între 1,5 și 2 ore. Fiecare ciclu trece printr-o serie de etape de somn care încep cu somnul cu mișcare non-rapidă a ochilor (NREM) (etapele 1-4) și se continuă cu somnul cu mișcare rapidă a ochilor (REM), care este asociat cu visarea.

Animalele reacționează la schimbarea anotimpurilor prin schimbări de dispoziție, metabolism și comportament, iar oamenii sunt la fel. Multe persoane descoperă că mănâncă și dorm puțin mai mult în timpul iernii și detestă diminețile întunecate și zilele scurte, iar acest lucru este numit în mod obișnuit „depresie de iarnă". Alte persoane manifestă simptome mai severe și care adesea îi determină să facă față cu dificultate sarcinilor de la locul de muncă și le încordează relațiile.