somnul

Cum să alegeți un dispozitiv autentic pentru terapie cu lumină

Asigurați-vă că achiziționați un produs autentic și eficient. Ghidați-vă după următoarele indicații în cazul tuturor aparatelor de terapie pe bază de lumină, inclusiv aparatele cu lumină pentru tratarea TAS, alarmele de trezire și produsele pentru îngrijirea pielii.

Depășiți efectele diferenței de fus orar cu ajutorul terapiei cu lumină

Diferența de fus orar se referă la un grup de simptome pe care le resimțim după o călătorie rapidă dintr-o zonă geografică cu un anumit fus orar într-una cu un alt fus orar, fie către est, fie către vest. Efectele diferenței de fus orar apar din cauza ceasului biologic, care ne conduce ritmurile fiziologice și comportamentale zilnice și nu se poate adapta instantaneu la noua oră a destinației.

Terapia cu lumină la locul de muncă

Absenteismul crește în timpul lunilor de iarnă, afectând din punct de vedere financiar și logistic productivitatea. Boli precum răcelile și gripa sunt cel mai frecvent motiv invocat pentru absență (93 % dintre cazuri), dar cercetările arată că, de fapt, o mare parte dintre aceste cazuri de sănătate șubredă este legată de anxietate, stres și depresie. Comparațiile realizate la nivel internațional cu privire la îngrijirea sănătății estimează că în fiecare an se pierd 13,4 milioane de zile lucrătoare din cauza tulburărilor depresive.

Terapia cu lumină pentru un somn mai bun

Dificultățile întâmpinate atunci când trebuie să adormiți la momentul dorit ar putea indica faptul că ceasul dumneavoastră biologic este programat la o oră mai târzie decât cea pe care o doriți în programul dumneavoastră. Ați putea utiliza lumina de dimineață pentru a vă ajuta ceasul biologic să se regleze la ore mai devreme și să își mențină ciclul.

Un somn mai bun fără stare de oboseală şi somnolenţă pe timpul zilei

Somnul este o stare reversibilă în timpul căreia nu suntem conștienți de nimic și nu răspundem la mediul care ne înconjoară. Avem tendința de a dormi aprox. 6-9 ore pe noapte, timp în care trecem prin mai multe cicluri de somn, fiecare cu o durată între 1,5 și 2 ore. Fiecare ciclu trece printr-o serie de etape de somn care încep cu somnul cu mișcare non-rapidă a ochilor (NREM) (etapele 1-4) și se continuă cu somnul cu mișcare rapidă a ochilor (REM), care este asociat cu visarea.

Ce înseamnă lux?

Lux este o măsură a intensității luminii vizibile primite de un subiect într-un punct dat. Întrucât lumina este cea mai strălucitoare și cea mai puternică în punctul sursă al acesteia și devine mai puțin intensă odată cu distanța, nivelul de lucși specificat pentru orice aparat pe bază de lumină este semnificativ numai dacă se menționează și la ce distanță este acest nivel.

Care este momentul cel mai potrivit din timpul zilei pentru a utiliza aparatul?

Majoritatea oamenilor observă că terapia pe bază de lumină aplicată dimineața funcționează cel mai bine, așa încât, dacă sunteți la început, încercați mai întâi această modalitate. După aprox. o săptămână, dacă nu simțiți o diferență prea mare, încercați să introduceți o altă sesiune după-amiaza.

Cât durează utilizarea luminilor?

În general, cu cât lumina este mai strălucitoare, cu atât mai scurt este timpul de utilizare a acesteia.În cazul majorității luminilor eficiente (de ex., aparatele pe bază de lumină puternică pentru tratarea TAS construite pentru a furniza 10.000 de lucși la o distanță cât lungimea brațului), aveți nevoie doar de aproximativ 30 de minute sau mai puțin în fiecare zi.

Cât de des va trebui să utilizez lumina?

Acest lucru depinde de scopul în care utilizați terapia pe bază de lumină. Dacă lucrați într-un birou cu lumină slabă, de exemplu, cel mai probabil veți utiliza aparatul în fiecare dimineață pentru a compensa lipsa luminii naturale. Dacă suferiți de TAS, probabil veți petrece o sesiune zilnică în fața aparatului, poate chiar două în zilele cele mai întunecate de iarnă.

Pages