Terapia cu lumină pentru trezire

Terapia cu lumină pentru trezire

Multe persoane trebuie să se trezească mai devreme decât și-ar dori - pentru a face naveta, pentru a-și începe tura sau pentru a se antrena - iar acest lucru li se pare o continuă luptă. Adolescenții lâncezesc adesea în pat pentru că adorm la ore târzii. Unii oameni ar spune pur și simplu că nu sunt construiți să fie matinali. Oricare ar fi motivul, mulți dintre noi nu ne simțim vioi dimineața. Ne descurcăm, dar nu funcționăm la capacitate maximă și adesea devenim obosiți mai târziu pe parcursul zilei.

Dificultatea de a ne trezi este, adesea, o problemă biologică în care sistemele din creierul nostru care ne controlează somnul s-au desincronizat. Acest lucru creează inerția somnului, adică incapacitatea persoanei de a se simți energică și de a acționa când se trezește.

Un efect energic prin intermediul terapiei pe bază de lumină

Studiile au arătat că luminile de trezire, precum aparatul Bodyclock de la Lumie, care se aprind treptat și devin din ce în ce mai strălucitoare pe parcursul ultimelor 30 de minute de somn, pot reduce problemele oamenilor cu privire la inerția somnului. Lumina stimulează producția de hormoni care ne ajută să ne trezim și să ne începem ziua, suprimând în același timp hormonii care induc somnul.

Un somn mai lung dimineața ar putea indica, de asemenea, că ceasul dumneavoastră biologic este programat la o oră mai târzie decât cea dorită. Lumina aparatului Bodyclock vă poate ajuta să vă restabiliți ritmurile naturale ale organismului pentru a se potrivi mai bine cu ziua de lucru și pentru a vă face să vă simțiți mai energic(ă) și mai animat(ă) atunci când trebuie să vă treziți. Aparatele pe bază de lumină de la Lumie, care pot fi aprinse în timp ce serviți micul dejun, vă vor ajuta, de asemenea, să vă resetați ceasul biologic.

Reglarea ceasului dumneavoastră biologic cu ajutorul luminii strălucitoare nu numai că vă va ajuta să vă simțiți mai energic(ă) dimineața. În plus, vă va îmbunătăți dispoziția, energia și productivitatea pe tot parcursul zilei și vă va ajuta să vă simțiți pregătit(ă) pentru somn atunci când vine ora de culcare.